عملکرد بنیاد در خدمات‌دهی الکترونیکی به دانشجویان مطلوب است

عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خدمات‌دهی الکترونیکی به دانشجویان مطلوب است.  

تا شهدا؛ کمیته آموزش، دانش‌پژوهان و تشکل‌های بنیاد استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل، فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه، حقایق‌پور بر ارایه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف تاکید کرد و گفت: هر چقدر این خدمات‌دهی افزایش یابد رضایتمندی این قشر معظم جامعه از عملکرد مسئولان بنیاد ارتقا پیدا می‌کند.
وی افزود: خدمات الکترونیکی به منظور تسهیل خدمات‌دهی، افزایش کیفیت خدمات، حذف مراجعه حضوری به بنیاد و صرفه‌جویی در وقت و زمان به جامعه ایثارگران ارایه می‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه خدمات‌دهی الکترونیکی از مهمترین اهداف سازمانی است، ادامه داد: در تحقق این مهم، باید کارکنان تلاش کنند تا همه خدمات بنیاد را به این شیوه به ایثارگران ارایه دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه عملکرد بنیاد در خدمات‌دهی الکترونیکی به دانشجویان مطلوب است، گفت: باید سایر خدمات این نهاد به صورت الکترونیکی ارایه شود تا رضایتمندی جامعه هدف ارتقا یابد.
وی همچنین بر ارایه مشاوره و هدایت تحصیلی دانشجویان تاکید کرد و افزود: باید این مشاوره‌ها با دقت به این قشر ارایه گردد تا آنها با انتخاب رشته تحصیلی درست به راحتی بعد از فارغ‌التحصیل شدن جذب بازار کار شوند.
در این جلسه، عملکرد کمیته آموزش، دانش‌پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تشریح شد.

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.