شهدا

دفاع‌مقدس

عکس‌ شهدا

[10 / 3 / 1399] شهید ابراهیم عباسى؛
[11 / 3 / 1399] گزارشی از نفوذ رزمندگان بین ضدانقلاب و دموکرات‌ ...
[11 / 3 / 1399] روایتی از عضو تازه آسمانی شده گروه تفحص «سید مج ...
[11 / 3 / 1399] توسط انتشارات راه یار؛

 

کدخبر: 71789
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1399 _12:47:58
تماس تلفنی بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری مازندران با تلفن 1616

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پنج شنبه یکم خرداد ماه طی گفتگویی گفت: بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری استان از طریق تلفن 1616 مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

تا شهدا؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پنج شنبه یکم خرداد ماه طی گفتگویی گفت: بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری استان از طریق تلفن 1616 مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.  
مظلومی با بیان اینکه تلفن 1616 مرجع مستقیم پاسخگویی بنیاد به درخواست ها و مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است اظهار کرد: روان سازی و تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف وقت، رعایت حال جامعه ایثارگری به لحاظ شرایط جسمانی و سنی بویژه والدین عزیز شهدا، جانبازان، حفظ کرامت و عزت این قشر معزز، پیگیری اقدامات تا حصول نتیجه و ثبت درخواست ها مهمترین هدف تلفن 1616 در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به تماس تلفنی 12 هزار و 479 تن از جامعه معزز ایثارگری با خط 1616 از ابتدای سال 99 تابحال گفت: از این مجموع، 3 هزار و 587 مورد ارتباطی، 6 هزار و 244 مورد اطلاع رسانی و 2 هزار و 648 مورد درخواست از سوی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش درمان، اشتغال، تسهیلات، پیگیری نامه ها و ... بوده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش دیگری از این گفتگو به سامانه برخط در بنیاد اشاره کرد و افزود: درخواست های ایثارگران استان پس از ثبت در این سامانه و کد رهگیری اخذ شده، بر اساس اولویت و شرایط در نوبت خدمات قرار می گیرند.
مظلومی تصریح کرد: تاکنون بیش از 79 درصد از جامعه تحت پوشش این بنیاد در سامانه بر خط ثبت کرده و کد رهگیری دریافت نمودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هزار و 849 خدمات در این سامانه ثبت گردیده است.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقای دولت الکترونیک به منظور خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی به جامعه معزز ایثارگری از رویکرد مهم سامانه برخط در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور کاهش ترددها، ایثارگران عزیز درخواست های خود را از طریق این سامانه به روش غیر حضوری ارائه و پیگیری می کنند.

ابزار هدایت به بالای صفحه