http://www.tashohada.ir/index.php/fa/news/60564

شناسه خبر: 60564
۱۳۹۶-۲-۳۱ ۰۳:۵۱

رفتار و نحوه خدمات کارکنان بنیاد باید در شان ایثارگران باشد

مدیرکل بنیاد خوزستان گفت: رفتار و نحوه خدمت ما نسبت به ایثارگران باید در شأن نهاد و جایگاه و منزلت عزیزان باشد و به گونه ای ارائه خدمت کنیم که ایثارگر هیج گونه نارضایتی و نگرانی نداشته باشد.

تا شهدا؛ ملاقات عمومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان روز چهارشنبه در دفتر مدیر کل برگزار شد.
در این برنامه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان به صورت حضوری با مدیر کل بنیاد دیدار و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خوزستان پس از ملاقات عمومی با 40 نفر از ایثارگران اظهار داشت: خدمت رسانی سریع تر و بیشتر، تکریم ایثارگران، شفافیت در ارائه خدمات، بررسی مشکلات، ارائه راهنمایی های لازم از اهداف ملاقات عمومی در بنیاد شهید و امورایثارگران این استان میباشد. 
فرجیان گفت: رفتار و نحوه خدمت ما نسبت به ایثارگران باید در شأن نهاد و جایگاه و منزلت عزیزان باشد و به گونه ای ارائه  خدمت کنیم که ایثارگر هیج گونه نارضایتی و  نگرانی نداشته باشد.
گفتنی است، معاونان و مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز در برنامه دیدار عمومی پاسخگوی درخواست های خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بودند.