http://www.tashohada.ir/fa/news/90022

شناسه خبر: 90022
۱۳۹۹-۴-۲۶ ۱۴:۲۴

تسهیل در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری یک وظیفه است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در جلسه با مدیرعامل بانک دی گفت: تسهیل در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران مایه افتخار و توفیقی هست که نصیب ما شده است.  

تا شهدا؛ جلسه مشترک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ،سرپرست و کارشناسان بانک دی به‌منظور ایجاد باجه بانک دی در محل ساختمان بنیاد مراغه جهت رفاه حال خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر 25 تیر 1399 برگزار شد.
اسلامی در این جلسه با اشاره به تسهیل در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری گفت: تسهیل در ارائه خدمات به‌خصوص برای والدین شهدا  و جانبازان دوران دفاع مقدس که درراه عقاید و دین از جان خود گذشتند مایه افتخار است.
وی در ادامه افزود: همه این اقدامات در راستای خدمت به جامعه معزز ایثارگری است، ارائه خدمات به این عزیزان توفیقی است که امروز نصیب ما شده است.
مدیرعامل بانک دی در این جلسه عنوان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار کارکنان بانک دی است.
یادآوری می‌شود، این امر با پیشنهاد رئیس بنیاد مراغه باهدف تسریع در ارائه خدمات بانکی به جامعه ایثارگری و عدم مراجعه آنان به مرکز استان و جلوگیری از اتلاف وقت و رضایتمندی این عزیزان انجام‌گرفته است.
گفتنی است، در پایان این جلسه مدیرعامل بانک دی به همراه رئیس بنیاد و کارشناسان از محل ساختمان بنیاد مراغه جهت استقرار باجه بانک دی بازدید و تسریع در اقدامات بعدی در اولویت برنامه‌های بانک دی قرار گرفت.